sobota, 29 grudnia 2012

Zabawa:P

Hej kochani :P
Na początku tego posta chciałabym wam podziękować że jest was coraz więcej :) Nawet nie wiecie jak się cieszę. Wiele to dla mnie znaczy. Dziękuje też za każdy miły komentarz. Jesteście najlepsi :*

No to teraz tak... Dzisiejszy dzień spędziłam w domu, ale i tak było fajnie:) Gdy wstałam świeciło słońce więc od samego rana miałam bardzo dobry humor :P Później poleżałam trochę przed telewizorem i zajadałam żelki. Były pyszne.. Niestety nie zrobiłam im zdjęcia ale pokaże wam innym razem. Najlepszy był wieczór. Dzięki ostatnim mrozom( nie licząc ostatnich dni, bo temperatura była dodatnia) woda na stawie była zamarznięta. Lód był tak gruby, że spokojnie można było po nim chodzić. :)


Lód był takiej grubości, a do tego bardzo śliski :)
Razem z bratem( którego kawałek widać na zdjęciu) ślizgaliśmy się po tym lodzie:)  Było super !

Był też bardzo ładny zachód słońca, więc musiałam zrobić zdjęcie. Zobaczcie:







Był taki ubaw że nie zapomnę go na długo :P
Jutro może w końcu wybiorę się do Karoliny.
Mam tez kilka swoich fotek. Trochę dziwnie na nich
wyszłam, ale trudno :)



22 komentarze:

  1. Masz bardzo ładny płaszczyk.
    Śliczne zachód słońca.;*
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadzisz świetnego bloga! Yay, jeszcze tu wpadnę<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Poodba mi się ;D fajny blog, śmieszny <3 i zdjecia suuuper;p
    wpadnij tez do mnie
    http://wehwjd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D Z chęcią wpadnę :)

      Usuń
    2. ej nie wiesz jak mam dodać ten gadżet z obserwacją? :D jak wiesz to prosze napisz mi w komenatrzu pod moim blogiem;*

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :p Ja też dzisiaj siedziałam w domu, zapraszam do mnie http://fruitysmile25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wielki ten lód ! O.o hahah :D
    Ślizgawka <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. brrr zimno, zimno, zimno :C
    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominuję cię do Liebster Blog Award. Więcej dowiesz sie na blogu ----> http://karasiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pamiętam czy gimnazjum jak poszłam kiedyś ze znajomymi do parku nad stawik i wchodziliśmy na lód ;D fajnie spędzony dzień. ;) obserwuję i liczę na jakiś rewanż. ;)
    ________________________________________
    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, bardzooo fajny blog :D Ładne zdjęcia i płaszczyk :D
    Szczęśliwego nowego roku.

    Zapraszam do mnie
    bo-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia i świetny płaszczyk ♥
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny płaszczyk :) a zachód słońca wow przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny zachód słońca. *.*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie. ;)
    dream-falled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jej jak ładnie *.*
    u mnie cała warstwa lodu już prawie stopniała ; )
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachód słońca <3

    Podoba mi się tu dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie :*
    U mnie nowy post ;)
    + obserwuj :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia poślizgałabym sie pozdrawiam zapraszam
    do mnie http://hank-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3
Jesteście super. Na pewno się odwdzięczę:)