czwartek, 17 stycznia 2013

Chcę ferie!!!

Hej hej :) Przepraszam że wczoraj nie było posta, ale teraz w ogóle nie mam czasu... Jest tyle nauki i wszystkiego że już sama nie mogę wytrzymać. Nawet czasu na robienie fotek nie mam. Teraz tylko aby do ferii, a potem na pewno już będzie lepiej(mam taką nadzieję:P) W ferie przyjeżdża do mnie koleżanka z dawnej szkoły, więc będzie super:DD Tak jak mówiłam nie mam czasu na robienie fotek więc dodam jakieś z internetu.
Jutro piątek, wię dodam jakiegoś ciekawszego posta :) A wy macie jakieś plany na ferie ??

6 komentarzy:

  1. Ja na ferie jadę do Czech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam już tydzień ferii za sobą, nawet nie wiem kiedy to zleciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze czekam na feriee.
    Będę się spotykała z przyjaciółmi i chyba pojadę na tydzień w góry♥
    Zapraszam: http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog podoba mi się:) zapraszam do siebie myślę, że ci się też spodoba i go zaobserwujesz ;pp

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! Zalezy mi na twej opini na mym blogu http://weronikafashionphotography.blogspot.com/
    +obseruję będę wdzięczna jeśli ty też

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3
Jesteście super. Na pewno się odwdzięczę:)