piątek, 29 marca 2013

Znowu śnieg ?!


 Hej :)
Dawno mnie tu nie było, przepraszam. Teraz na szczęście mamy wolne, a już pojutrze święta :)
Fajnie, prawda? Wszystko byłoby idealnie, gdy nie jeden mały szczegół... znowu pada śnieg.
Nie przypominam sobie żeby o tej porze jeszcze było biało, więc święta będą troszkę dziwne :P
Co najbardziej lubicie w tym dniu?
Ja uwielbiam malowanie jajek, ale niestety jeszcze tego nie zrobiłam, bo nie miałam czasu.
Kocham też wszystkie potrawy, ponieważ jestem strasznym żarłokiem  ;P





















Na dzisiaj to chyba na tyle... W niedzielę coś napiszę. WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI :)
Szkoda ze nie mogę napisać mokrego dyngusa haha :D

6 komentarzy:

  1. Fantastyczny Blog ♥ ! Obserwuję ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie te Święta jakoś tak nie cieszą przez tą pogodę:<
    Również wesołych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie dzisiaj znowu zasypało ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołego Alleluja ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;) będę tu zaglądać :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://ladymoda.blog.onet.pl/ ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog. ;3

    Zapraszam: Anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3
Jesteście super. Na pewno się odwdzięczę:)