poniedziałek, 17 czerwca 2013

Powrót?


 Hej, hej, hej :*
Jak mnie tu dawno nie było :) Szczerzę to nawet zastanawiałam się nad usunięciem bloga, ale jednak zrezygnowałam z tego i bardzo się cieszę. W szkole oceny już wystawione, więc jest dobrze. Udało mi się podciągnąć na taką średnią jaką chciałam. Już zaraz wakacje wakacje więc będę miała bardzooo dużo czasu na blogowanie z czego się bardzo cieszę i myślę że jakoś nadrobię straty :)

Byłam dzisiaj u mojej siostry ciotecznej rowerem, ponieważ postanowiłam się więcej ruszać( Tak dla zdrowia i przyjemności). Robię też różne ćwiczenia o których może niedługo napiszę posta ale nie wiem jeszcze. Oto kilka zdjęć :)
Ola:)
























Ale mi się podobają jej zdjęcia :) Ola muszę do ciebie przyjeżdżać częściej x
I szykuj się na WAKACJE  :*

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne fotki. :) Też się mega cieszę ,że już są WAKACJE. Tj. mój wymarzony okres. Lato <3.
    Nie wiem czy mnie pamiętasz ,ale już wcześniej komentowałam Twój blog bo bardzo go lubię. Ja obecnie mam od niedawna nowego bloga bo z tamtym tak wyszło dziwnie ,że musiałam usunąć. Wpadnij. Może mnie pamiętasz. :) http://llovelygloss.blogspot.com/
    PS. dobrze ,że nie usunęłaś ,really. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywne zdjęcia;) Też się cieszę na te wakacje!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3
Jesteście super. Na pewno się odwdzięczę:)